Identitat corporativa
La identidad corporativa o identidad visual és la manifestació física de la marca. Fa referencia als aspectes visuals de la identitat de una organizació.
En general, incluye un logotipo y elementos de soporte, generalmente coordinados por un grupo de líneas maestras que se recogen en un documento denominado manual de identidad corporativa.
Per entendre que és una identitat corporativa amb més facilment realitzarem un exercici, en el qual és podrà veure visualment aquest conepte.
Per la seva realització hem de plantejar-nos previament un seguit d'esbossos per orientar-nos i crear un bon disseny. El disseny que jo realitzaré a continuació vull que mostri molta expressivitat i creaivitat, ja que vull que s'incopori en el món del disseny.
Per poder veure la seva implantació en el món comercial, hem de implantar aquesta identitat corporativa en diferents hambits de la nostra vida cohotidiana. I com no pot ser, en primer lloc, l'hem decidit col·locar en un producte comercial: un pinzell per aquarel·la. La marca està situada a la part superior del mànec.
Seguidament l'he decidit incorporà en una tenda de porudctes de disseny, crec que és un dels métodes on la identitat corporativa és podrà veura si és ocmunicacional i funcional.
Seguidament la introduirem en un llibre de text, per veure com quedaria en una superfície plana i perfectament visible.








